מי מחפש את יואב בן צור?

    שלמה בן יוסף 2 Comment on מי מחפש את יואב בן צור?
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנועה לאיכות השלטון עתרה היום (יום ב) לבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד משרד האוצר בבקשה להורות על חשיפת דו"ח הביקורת הסופי אודות התנהלות הרשת "מעין החינוך התורני בארץ ישראל" בזמן כהונתו של ח"כ בן צור כמנכ"ל.

    ביום 19.06.2014, נוכח התפטרותו של הרב אריאל אטיאס מכהונתו כחבר כנסת, החלה כהונתו של הרב יואב בן-צור כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס. עד לאותו יום, כיהן מר בן צור כמנכ"ל רשת החינוך "מעיין החינוך התורני".

    החל מחודש ינואר 2013, ולבקשת אגף החשב הכללי במשרד האוצר, בוצעה ביקורת בהנחייתו של רו"ח קובי גיזנבורג, הוגן, גינזבורג, יודלביץ ושות', רואי חשבון, אשר מטרתה לבחון ולבקר את התנהלות רשת החינוך מרכז מעיין החינוך התורני בארץ ישראל (ע"ר). במסגרת הביקורת הוצאו שני מסמכים: דו"ח ביניים ודו"ח סופי. בעוד דו"ח הביניים הובא לידיעת הציבור בעודו מצייר תמונה לפיה רשת החינוך עשתה כל שאל ידה להקשות על מבצעי הביקורת למלא את תפקידם כראוי, הדו"ח הסופי נותר במחשכים.

    ממידע שהגיע לידי התנועה, נראה כי הדו"ח הסופי מותח ביקורת חריפה ביותר, הן באשר לרשת החינוך עצמה והן באשר לח"כ בן צור, שכיהן כמנכ"ל רשת החינוך בעת ביצוע הביקורת ובשש השנים שקדמו לה. ביקורת זו, מאירה לטענת הארגון באור שלילי את התנהלותו של ח"כ בן צור.

    "נוכח חומרת הטענות בדו"ח הביניים והעובדה כי הדו"ח הסופי לא הגיע לידיעת הציבור, סבורה התנועה כי קיימת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה לחשוף את הדו"ח הסופי לעיני כל ואת המידע על אודות התנהלות רשת החינוך והמנכ"ל שעמד בראשונה בעת הרלוונטית, שמכהן כיום כחבר כנסת.

    ימים אלו הנם ימי בחירות, ובהתייחס לחשש בדבר הפגמים אשר ייתכן ונפלו בדרך ניהולו של ח"כ בן צור את רשת החינוך, ישנה חשיבות עליונה כי העתירה תידון בהקדם האפשרי, זאת על מנת שיוכל הציבור להכיר ולדעת את אשר נושאים עמם נבחריו לעתיד לבוא, ולמצער בכדי שיוכל ח"כ לטהר את שמו לנוכח העובדה כי דו"ח הביניים כבר התפרסם זה מכבר ועומד לרשותו של הציבור".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הדו"ח הנ"ל הינו אין ואפס לעומת פשעיו בכל מקום בו דרכה כף רגלו הדורסנית וידו הארוכה .
      המרכז הארצי למקומות הקדושים
      המשקם בע"מ
      המועצה הדתית ירושלים